سامانه پیام رسانی

زیباترین و جدیدترین پیامک ها را در این وبلاگ پیدا می کنید

سامانه پیام رسانی

زیباترین و جدیدترین پیامک ها را در این وبلاگ پیدا می کنید

این اس ام اس نیست یه احساس پاکه که با صدای اس ام اس میاد تا بگه دوستت دارم

...............................................................

کاش قلبها در چهره بود آنوقت میدانستی چقدر دوستت دارم

.................................................................

راز این گفته فقط باد صبا میداند دارمت دوست به قدری که خدا میداند

..................................................................

تقدیم به بهترینم که اگه رو ترازمو بره معرفتش از وزنش سنگین تره 

............................................................ 

عشق نمیپرسه که تو کی هستی فقط میگه مال من هستی عشق نمیپرسه اهل کجایی فقط میگه تو قلب من هستی

.................................................

آرزو دارم شبی عاشق شوی آرزو دارم بفهمی درد را تلخی برخوردهای سرد را میرسد روزی که بی من لحظه ها رو سر کنی

................................................

دوری با عشق همان میکند که با زبانه های آتش عشق کم مایه را خاموش میکند وعشق را شعله ورتر

.................................................

سرنوشت مشخص میکنه که چه کسی وارد زندگیت بشه توی که تصمیم میگیری کی بمونه کی بره این اس ام اس رو واسه کسی بفرست که نمیخوای از دستش بدی

عاشقانه پیامک

دوست خوب داشتن بهتر از تنهایی و تنهایی بهتر از با هر کس بودن است

.................................................................

غربت نباید در شهری غریب یا در گم شدن لحظه آشنا جستجو کرد هرگاه عزیزی نگاهش را به دیگری تعارف کرد آنگاه تو غریبی

...............................................................

میدونی فرق تو با گلاب چیه ؟گلاب یه روز گل بود ولی تو همیشه گلی

................................................................

زدم فریاد خدایا این چه رسمی ست رفیقان را جدا کردن هنر نیست رفیقان قلب انسانند خدایا بدون قلب چگونه میتوان زیست

..................................................................

هر آنکه یار میخواهد یار بسیار اما فرق دارد یار با یار دل من سایه لطف تو میخواست وگرنه سایه دیوار بسیار 

................................................................... 

از شرکت فرش مزاحمتون میشم اجازه هست دلمو فرش زیر پات کنم تا هیچ جا جز دل من پا نزاری

...............................................

در مرام ما نباشد جز وفاداری به دوست جان دهم به هر رفیقی که وفاداری در اوست

..................................................

اومدم لیلیت بشم حسابی مجنونت شدم خواستم عاشقت کنم خودم پریشونت شدم

.....................................................

اندکی عاشقانه زید باران بمان ابر را بوسیده ام تا بوسه بارانت کند

....................................................

بهترین موسیقی زندگیم تپش قلب توست و قشنگترین روز زندگیم روز دیدار توست

........................................................

من از یاد عزیزانم دمی غافل نمیمانم نمیدانم عزیزانم ز من یادی کنند یا نه؟

.....................................................

روز به خورشید مینازد شب به ماه من به داشتن دوستی مثل تو

اگه سلطنت بلد نباشم سلطنت نمیکنم اگه زندگی بلد نباشم زندگی نمیکنم اما اگه دوست داشتن رو بلد نباشم به خاطر تو یاد میگیرم

....................................................

میدونی اگه خورشید بمیره چی میشه اونوقت زمین دور تو میگرده ولی من نمیزارم چون فقط من باید دورت بگردم

..................................................

گل سرخ زمستان تو هستم سراسر ناز چشمان تو هستم مرا پرپر نکن جانم فدایت که مشتاق دیدار تو هستم

....................................................

چرا روی نقاشی ها بیخودی سایه میزنی این همه حرف قشنگ داریم حرف گلایه میزنی

....................................................

تو بارانی من باران پرستم تو دریایی من امواج تو هستم اگه روزی بپرسی باز گویم:تو من هستی و من نقش تو هستم

....................................................

خون که قرمزه رنگ عشقه اما اشک که بیرنگه درد عشقه 

 

 Mms2sms.(blogfa.com)(blogsky.com)persianblog.ir

 

گل عشق تو هستم شبنمم باش دلم دنیای زخمه مرحمم باش ز درد بی کس قلبم شکسته به شهر بی کسی همدمم باش

...........................................

با غمت ای آشنا هر شب  هم آغوشم مکن هر چه میخواهی بکن اما فراموشم نکن

.............................................

ساده نوشتن چون ساده زیستن زیباست پس ساده میگوییم دوستت دارم

..............................................

نمیتوانم به تو نشان دهم که دوستت دارم زمان این را نشان خواهد داد

..............................................

بودنت هدیه ای است برای دل کوچک من و آرزوی من شادی دریای توست

............................................

توی دنیا ۲تا نابینا میشناسم یکی تو که هیچ وقت عشقمو ندیدی یکی من که جز تو ندیدم

...........................................

گرمی سلامم آتش خاطره هاست پذیرا باش گرچه میان ما فاصله هاست 

 

 

Mms2sms.(blogfa.com)(blogsky.com)persianblog.ir

عاشقانه

یک بوسه ز لبهای تو در خواب گرفتم گویی که که گل از چشمه مهتاب گرفتم هرگز نتوانی که ز من دور بمانی چون عکس تو را در دل خود قاب گرفتم

.......................................

اگه کسی به حرفت گوش کرد براش مهمی اگه خندید و نگاهت کرد براش قشنگی اگه بهت فکر کرد براش عزیزی  اگه الان بهت اس ام اس زد بدون خیلی دوستت داره

.......................................

قدر هزار تا آب نبات به خاطر رنگ لبات از راه دور بهت میگم تمام زندگیم فدات

..........................................

قطرات بارون ممکنه کوچیک دیده بشه اما یه گل تشنه منتظر باریدنشه یه پیامک ممکنه ساده به نظر برسه اما قلب فرستندش خیل به یادته

..........................................

هوس بازان کسی را زیبا میبینند که دوست دارند اما عاشقان کسی را که دوست دارن زیبا میبینند

..........................................

یه شاخه گل یه دنیا مهربانی تقدیم به تو که هم گلی هم مهربانی 

 

 .................................................................. 

 Mms2sms.(blogfa.com)(blogsky.com)persianblog.ir

دوست واقعی کسی است که دستان تو رو بگیرد ولی قلب تو رو لمس کند
--------------------------
من یک لال بیزبونم که به لب رسیده جونم تا حالا کسی ندیده رنگ خنده بر لبونم دختری رو دوست می دارم منی که زبون ندارم آخه احساس دلم رو چه جوری به لب بیارم زبون چشمامو او نمی دونه تو نگاهم رازمو نمی حونه
-------------------------
سخترین چیز در رندگی:اگر2نفراز هم خوششون بیاد ولی نتونند به هم ابراز علاقه کنند.خیلی بده فقط هم دیگرو دوست دارن از ته دل ولی غرور بیجا نمیزاره که این 2 وانمود کنند و این سکوت و غرور بیجا این 2 رو از هم جدا میکنه
--------------------------
اگر روزی مردم تابوتم رو سیاه کنید تا همه بدانند سیاه بخت بودم
بر روی سینه ام تکه یخی بگزارید تا به جای معشوقم برایم گریه کند
چشمانم رو باز بگزارید تا همه بدانند چشم انتظاز معشوقم بودم
و آخرین خواسته ی من از شما اینکه دستانم رو ببندید تا همه بدانند خواستم ولی نتوانستم
---------------------------
میگن شمشیر تیز همه چیز رو دوتا میکنه . بنازم شمشیر عشق رو که 2 تا رو یکی میکنه
-----------------
یکی از بهترین ها می گوید: اگر کسی واقعا یکی رو دوست داشته باشد
بیشتر لز اینکه بهت بگه دوست دارم میگه مواظب خودت باش
پس مواظب خودت باش.
----------------

دلم می خواهد بهت بگم دوست دارم روم نمیشه آف می ذارم...دلم میخواد تا
onشی بیام که با هم چت کنیم روم نمیشه تا
onمیشی من
offمی شم ...دلم می خواهد تو
chat voiceها داد بزنم من عاشفم عاشق تو روم نمیشه تا
voiceمیدی رد میکنم ...دلم می خواد تا پشته
netبهت شماره موبایلم رو بدم روم نمیشه
بهت میگم موبایل ندارم ...
حالا کجایی که ببینی من چجوری روم میشه که الان همه
چیزم رو به تو دادم چون دوست دارم

پیامک عاشقانه

کاش قلبها در چهره بود شاید آنوقت میدانستی که چقدر دوستت دارم 

 

................................................................................ 

کدومو دوست داری برات بفرستم قل(ب)م ر(و)حم ج(س)مم یا حروف داخل پرانتز 

...............................................................................

تقدیم به بهترین دوستانم رعنا پری و شاهزاده و حاجی و سنتوری

روزی که از تو جدا شم روز مرگ خنده هام
        روز تنهایی دستام – فصل سرد گریه هام
                    توی اون کوچه غمگین/جای پاهای تو مونده
                                    هنوزم امید مجنون/ عکس قلب تو پوشونده
                                              بعد تو گریه عزیزم/ غم تو داده فریبم
                                                          حالا من تنها و خسته تو این شهر غریبم
Mms2sms.(blogfa.com)(blogsky.com)persianblog.ir

دکلمه:
                              تو با خوشحالی و امید/ من و تنهایی و حصرت
که تو باغ پر از گل / من یکی تو این شهر غربت                            
                            رو به من همسفر غم / روی شهر غصه بوسید
قلب منم همراه  قلب پاک و غم گنانه بوسید                    
Mms2sms.(blogfa.com)(blogsky.com)persianblog.ir