سامانه پیام رسانی

زیباترین و جدیدترین پیامک ها را در این وبلاگ پیدا می کنید

سامانه پیام رسانی

زیباترین و جدیدترین پیامک ها را در این وبلاگ پیدا می کنید

اس ام اس عاشقانه

یادته بهت گفتم که خشت دیوار دلتم، تو هم منو شکستی

ولی اشکالی نداره، حالا خاک زیر پاتم !

................................................................................................................

 موقعی که می خواستمت می ترسیدم نگات کنم،موقعی که نگات کردم ترسیدم باهات حرف بزنم. موقعی که باهات حرف زدم ترسیدم نازت کنم،موقعی که نازت کردم ترسیدم عاشقت بشم حالا که عاشقت شدم میترسم از دستت بدم

....................................................................................................................................... .......

تقدیم به آنکه دارمش دوست، تقدم به آنکه قلبم از اوست، اگر مهتاب از تن برکند پوست، جدا هرگز نگردد یادم از دوست

 ...........................................................................................................................................

با سیم ناز مژهات یه عمره گیتار میزنم، نگاهتو کوک نکنی من خودمو دار میزنم، چشات اگه رو پنجره طرح ستاره نزنن، دست خودم نیست دلمو به درو دیوار میزنم

 ..........................................................................................................................................

در قلبتو روی کسی باز نکن اونیکه دوستت داره خودش کلید داره

.......................................................................................................................................... .

یه روز زمین عاشق خودش شد و گفت دورت بگردم، بعد تا آخر عمر تو رودربایستی موند.

 ..........................................................................................................................................

من به دو چیز عشق می ورزم یکی تو و دیگری وجود تو، به دو چیزاعتقاد دارم یکی خدا ودیگری تو، من در این دنیا دو چیز میخواهم یکی تو ودیگری خوشبختی تو.

 ................................................................................................................

عشق شاید زود تو را عاشق و دلتنگ کند اما هرگز تو را سیر نمی کند.

 ................................................................................................................

دلم همچو آسمان،پر از ابرهای بارانیست،

ای کاش دلم امشب بگرید، شاید که بغض عشق در چشمانم بشکند....

 ................................................................................................................

تصویر چشمان تو را در رویا ها کشیدم، باغ گلی از جنس مریم ها کشیدم، تو گم شدی در جاده های ساکت و دور، من هم به دنبال نفس هایت دویدم

 ..............................................................................................................

عشق منی با خنده هات می میرم و زنده میشم

با گفتن دوستت دارم می دونی دیونه میشم

اس ام اس مادر

به بهشت نمیروم اگر تو آنجا نباشی مادر.روزت مبارک

..............................................................

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

......................................................................

*%;;%"*

*;%*;%"*.

*;*;%;*%*,

)i(

(   )

مادرجون این دسته گل تقدیم تو،به شرط اونکه تو خودت گل باشی و من خاک زیر پات

 

.........................................................................................................................

درزیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است. زیباترین خطاب مادر جان است. مادر واژه ایست سرشار از امید و عشق. واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید. روزت مبارک مادر

............................................................................

زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ســـــــــــرچشمهء محبت و الطاف داور است بهر صفا و لطف خـــــــــــدا عشق مظهر است بعد از خـــــــدا به سجده بوَد زآنکه مادر است

.....................................................................................

به یاد می آورم لحظه های فراز را که صدای او اعتبارم می بخشید و لحظه های نشیب را که اعتمادم به یاد می آورم افرای افراشته ای را به یاد می آورم مادرم را

 

.................................................................................................................

مادر، ای لطیف ترین گل بوستان هستی، ای باغبان هستی من، گاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند. گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد

عشقولانه

نازنین تر زتو کس نیست که یادش بکنم، سر و دل فدای یک ناز نگاهش بکنم، تا زمین هست و زمان هست بگویم ای دوست تو عزیزیو عزیزان به فدایت بکنم

 

اگه یه روزی فروختمت بدون آدم فروش نیستم...!!!

گل فروشم.

 

گر نیایی تا قیامت انتظارت می کشم منت عشق از نگاه پر شرابت می کشم ناز چندین ساله ی چشم خمارت می کشم تا نفس باقیست اینجا انتظارت می کشم

 

قاب عکستو زدم جای ساعت دیواری

از اون موقع به بعد تو شدی تمومه لحظه هام . . .

 

 

تو زندگیت هیچ وقت مغرور نشو چون آبشار با اون همه غرورش سقوط می کنه

 

 

قلب مهربانت مثلثی را می ماند در دریای عشق

مرا در خود کشیدی برمودای من !!!

 

 

هر کی اومد پیش من یه ذره جاتو نگرفت....هیچ ادایی جای اون نازو اداتو نگرفت....پیش هر نقاشی رفتم تو رو نقاشی کنه، روی هر بومی زدم رنگ چشاتو نگرفت...

اس ام اس عاشقانه

الهی بمیرم سیاه پوشت کنم نه آنکه بمانم و فراموشت کنم !.............................................................................................. 
 
می خوام به کسی که خودش می دونه کیه بگم:
دوستت دارم! با تمام نا مهربونیات با تمام....بازم دوستت دارم !
 
................................................................................................ 
 
عشق دروغی بود که در تمام این سال ها باورش داشتم و چه تاوان سنگینی داشت همین اشتباه کوچک !............................................................................................... 
سلام از معاملات عشقی مزاحمتون میشم ببخشید قلب شما مستاجر نمی خواد ؟؟ !
 
................................................................................................... 
 
درشیرینی بوسه غرق بودیم ...
که ناگهان شوری اشک رابر لبانم احساس کردم وفهمیدم که این بوسه جدایی است. 
 
........................................................................................................ 
 
پازل دل یکی رو بهم ریختن هنر نیست.. هر وقت تونستی با تیکه های شکسته ی دل یک نفر یک پازل جدید براش ساختی هنر کردی ! 
........................................................................................................ 
زندگی به من آموخت چگونه اشک بریزم ولی اشک نیاموخت چگونه زندگی کنم تو به من آموختی چگونه دوستت بدارم ولی نیاموختی چگونه فراموشت کنم! 
............................................................................................................. 
 
عشق از دوستی پرسید : تفاوت من وتو در چیه ؟ دوستی گفت : من دیگران را باسلامی آشنا می کنم و تو با نگاهی . من آنها را با دروغ جدا می کنم و تو با مرگ !
 
........................................................................................................ 
ز باغ خاطراتم هرگز نخواهی رفت ومن هرگز نخواهم برد از یاد نگاه مهربانت را

اس ام اس عاشقانه

گویند آن سوی ناکامی ها همیشه خدایی هست که داشتنش جبران همه نداشته های من است

                         ..........................................................................................

                         دوستت دارم تا پایان عشق چون عشق  را پایانی نیست 

                             ....................................................................................

                  برای من که دلم جای پاییز است صدای تو از دور هم دل انگیز است   

                                .........................................................................

         شبت پر از ستاره های  باشه که هر شب سفارشتو  به خدا میکنن که ماه بمونی

                                    .......................................................................

                          قدر لیلی را گل پژمرده میداند قدر مجنون را بلبل افسرده میداند 

                                        ...................................................................

                     اتل متل رفاقت دل به تو کرده عادت برات دعا میکنم اینه رسم رفاقت